سوالات متداول کاربران خانه قهوه

سوالات متداول کاربران خانه قهوه

در این قسمت به سوالات متداول کاربران پاسخ داده ایم ، اما اگر سوالی دیگری داشتید می توانید در قسمت دیدگاه ها بپرسید و یا از قسمت تماس با ما ، ارتباط برقرار کنید.

برای خرید حتما باید عضو سایت شویم؟

بله ، برای خرید باید در سایت عضو شوید.

می توان پس از خرید سفارش را تغییر داد ؟

بله ، می توانید با تماس قبل از ارسال کالا نسبت به تغییر سفارش اقدام کنید.

آیا می توان آدرس شخص دیگر را برای دریافت کالا ثبت کنم؟

بله
اگر قصد خرید داریدمی توانید با دادن آدرس دقیق محل مورد نظر کالا را برایش ارسال کنیم.

آیا کالا را می توان مرجوع کرد ؟

ما برای آسودگی خیال مشتریان ، برای کالاهای 7 روز مهلت تست قرار دادیم تا اگر مشکل خاصی داشته باشند ، برای ما مرجوع کنند.

چگونه سفارشم را پیگیری کنم ؟

برای پیگیری سفارش می توانید با مراجعه به حساب کاربری قسمت سفارش ها ، با کلیک روی سفارشتون پیگیرش بشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *